loading...

FARBANJE JAJA U TEGLAMA...NOVA TEHNIKA U FARBANJU JAJA

Kao vecina zena  tako i ja razmisljam  pre svakog Uskrsa kako ofarbati jaja a da ne bude isto kao prosle godine?
 Svaki put kazem ove godine ce biti crveno i zeleno i kako se Uskrs priblizava tako ja pronalazim inspiracije na raznim sajtovima i isprobavam razne tehnike..

.Pored klasicno ofarbanih jaja samo bojom ,ofarbanih u lukovini, lakom za nokte , dekupaz varijantom  danas sam isprobala jos nesto novo.
Posto katolicki Uskrs pada pre naseg pravoslavnog ( svake 4 godine bude isti datum) ja imam obicaj da farbam jaja i tada ( u pocetku je to bilo zbog dece da bi im bilo zanimljivo i posle je preslo u naviku  ) i samim tim imam vise mogucnosti za isprobavanje i poravke...
Ako hocete nesto drugacije od onog sto ste navikli onda skoknite do knjizare i kupite krep papir. Ideju sam videla pre neki dan i za svu srecu imala sam krep papir u nekim bojama kod kuce.
Potrebno vam je; rukavice , sirce nekoliko tegli od po 1 kg,  krep papir isecen na 20x20  u raznim bojama i dobra volja...
Postupak farbanja je sledeci ;
Vec skuvana i jos uvek vruca jaja umotati u krep papir i umakati tako u sirce sasuto u jedan tanjir , tako sto celo jaje sa papirom treba da se skvasi i stavljati u teglu jedno jaje preko drugog koliko stane u zavisnosti od tegle .


Poklopiti teglu poklopcem i ostaviti pola sata da odstoji i boje se slivaju jedna na drugu i prave sare.
 Preporuka je da na dnu bude zuto jaje i tako tamnije i tamnije na primer zuto +zeleno +crveno.
Posle pola sata skinuti kremp papir sa jaja i premazati jaja uljem kao i obicno.
 Rezultat je fantastican  .A ovo je bilo za probu .....
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar